OUT NOW: D66 Raadskrant (Editie 2)

Na groot succes eerste editie brengt de D66-raadsfractie Sittard-Geleen de tweede editie uit van de D66 Raadskrant met terugkoppeling over de resultaten en gerealiseerde verkiezingsbeloften van 2023. Halverwege de raadsperiode 2022-2026 kan de lokale D66-fractie de meeste aangenomen raadsvoorstellen op haar naam schrijven.

Beeld: D66

”Na veel vraag binnen Sittard-Geleen en uit het land brengen we met trots en voldoening de tweede editie uit van de D66 Raadskrant om terugkoppeling te geven en verantwoording af te leggen aan de inwoners van de gemeente over het raadswerk van D66 in 2023. De fijne samenwerking met andere constructieve partijen in de raad geeft ons deze succesvolle positie binnen de gemeenteraad. Inhoud en resultaat voor de inwoners staat daarbij voorop. Groen-progressief, pro-Europees en sociaal-liberaal.” aldus D66-fractievoorzitter Pepijn Pi Van de Venne.

De tweede editie van de D66 Raadskrant kunt u digitaal lezen via onderstaande button. Ook zijn er honderden gedrukte exemplaren die D66 de komende weken op verschillende plekken in Sittard-Geleen zal gaan uitdelen aan inwoners. Kom langs, maak met ons een praatje en neem een Raadskrantje mee. Wees snel want ze gaan razendsnel.

D66 Raadskrant (Editie 1)

U kunt ook de D66 Raadskrant van 2022 online teruglezen. Via de witte button komt u terecht bij de eerste Raadskrant van onze lokale D66-fractie.