Kiezers bedankt!

In vrijheid gestemd

Wij willen de kiezers die op D66 gestemd hebben bedanken. Wij willen íedereen die gestemd heeft bedanken. Wij hebben in vrijheid mogen stemmen en kunnen kiezen. Dit is een groot goed.

D66 Sint-Michielsgestel zal de schouders eronder zetten om de stem van onze kiezers te laten horen, wij schuwen daarbij onze verantwoordelijkheid niet. Wij mogen door. Met één zetel in de raad. Met net iets meer stemmen dan Cees Koopmans, mocht Emma van Roosmalen – de Feijter plaatsnemen in de raad. Zij heeft echter afstand gedaan van de zetel. Emma stond als nummer drie op de lijst en hoopte op een derde plek in de raad. Met een gezin met drie jonge kinderen, een nieuwe baan per 1 mei aanstaande en een nevenfunctie als aanjager duurzaamheid in de openbare farmacie is het geen voor de hand liggende keuze om dan een eenmansfractie te bestieren. Cees Koopmans heeft zich in het afgelopen jaar reeds bewezen. Hij gaat daarom met veel plezier en een groot verantwoordelijkheidsgevoel door. Cees zal door Emma, Daniël Muller, Jan Taks, Marieke den Ouden, Esselyn Jonk, Robert Bood en andere actieve D66-leden gesteund worden.

Wij gaan het vertrouwen van de kiezers niet beschamen. Wij zijn alweer aan de slag. Voor betaalbare woningen, beter onderwijs en volle kracht vooruit op klimaat. Wij werken aan vooruitgang. Vandaag opnieuw weer een stukje sterker dan gisteren.