Doe mee!

CampagnecommissieJe kunt ons op verschillende manieren helpen met de campagne in Oldenzaal. Zowel actief als passief. Lees hier hoe! Word lid Natuurlijk zijn we het meeste gebaat bij nog meer enthousiaste leden. Door lid te worden kun je over allerlei zaken binnen D66 meepraten en meebeslissen op lokaal, regionaal, landelijk en/of Europees niveau. Maar je kunt natuurlijk ook alleen je steun geven door contributie te betalen. Actief meedoen We willen graag zoveel mogelijk zichtbaar zijn. Niet alleen tot aan de verkiezingen, maar ook daarna. We gaan graag in gesprek met mensen en tijdens de campagne doen we daar natuurlijk  nog een schepje bovenop door bijvoorbeeld ook posters te plakken, en flyers en ander campagnemateriaal uit te delen. Neem contact op met Sasha Boers als je mee wilt helpen bij één of meerdere van deze activiteiten. Vanuit je luie stoel Heb je weinig tijd? Meehelpen kan ook vanuit je luie stoel. Bijvoorbeeld als volgt:
  • Like onze Facebook-pagina en discussieer met ons mee.
  • Deel onze Facebookberichten door onder de berichten op ’Delen’ te klikken en help zo onze boodschap te verspreiden.
  • Volg ons op Twitter, stel je vragen en retweet onze berichten!
  • Kijk voor meer tips op Word nul-uren-vrijwilliger.
Doneer Er is nog een andere zeer gewaardeerde manier om mee te helpen, namelijk door geld te doneren! Ondersteun onze campagne en doneer op rekeningnummer 15.81.43.302 ten name van D66 Noordoost-Twente, onder vermelding van ‘Campagnedonatie Oldenzaal’. Door de naam van de gemeente te vermelden wordt de donatie specifiek besteed aan de campagne in Oldenzaal. Als er geen gemeente wordt vermeld, wordt het bedrag verdeeld over Oldenzaal, Dinkelland en Losser. Elk bedrag is welkom en wordt zeer op prijs gesteld!