Zonnegeluidswal bij het Naarderbos komt steeds dichterbij

Tijdens de digitale informatiebijeenkomst over de zonnegeluidswal bij het Naarderbos werd duidelijk dat er grote stappen zijn gezet om deze te realiseren. Halverwege 2023 zou de aanleg al kunnen beginnen. Maar eerst volgen nog verschillende inspraakmogelijkheden om ideeën te verzamelen voor de inrichting van de geluidswal, waaronder de herplant van gekapte bomen en een wandelpad.

Win-win-win

De zonnegeluidswal bij het Naarderbos is een initiatief van inwoners om de geluidsoverlast terug te dringen en zonneenergie op te wekken. Ons D66 raadslid Maarten Balzar heeft zich hier vanaf het allereerste begin voor ingezet en we zijn daarom ook extra blij dat realisatie steeds dichterbij komt. Onze wethouder Geert-Jan Hendriks heeft in de provincie met grote zorgvuldigheid goed werk verricht om dit project nu heel dichtbij uitvoering te brengen. Na de zomer verwacht de gemeenteraad een voorstel. D66: Breed kijken, lokaal doen!