Stop Stilstand, Stem Vooruit

D66 maakt keuzes voor de toekomst. Ook als die moeilijk zijn. Gelderland verdient beter. De tijd van pappen en nathouden is voorbij. Breng Gelderland vooruit. Stop Stilstand. Stem D66!

Stem wonen vooruit

D66 zorgt dat alle mensen een betaalbaar en duurzaam huis kunnen vinden. We dringen de stikstofuitstoot fors terug, zodat we wél huizen kunnen bouwen. Anders staat Gelderland stil. We helpen inwoners hun huis te isoleren en bouwen nieuwe woningen.

Stem klimaat vooruit

D66 wil een schoon en duurzaam land. De Achterhoek droogt uit, terwijl het water in Nijmegen aan de lippen staat. Het klimaat en de aarde vragen direct om actie. Daarom grijpen we nu stevig in. Want de partijen die klimaat als gedoe zien, zorgen voor stilstand. Door nu aan te pakken gaan we vooruit.

Stem de natuur vooruit

De Veluwe en andere Gelderse natuur staan zwaar onder druk. De intensieve veeteelt, industrie en verkeer stoten te veel uit. De veestapel moet fors inkrimpen om de natuur te beschermen. We helpen agrariërs en bedrijven naar een natuurvriendelijke en duurzame toekomst.

Stem Gelderland vooruit

“We maken nu de keuzes voor de toekomst. Ik heb die keuze gemaakt. Ik kies voor vooruitgang.

Zet Gelderland niet stil. Stem ook vooruit.
Stem D66!”

Stan Hellegers, Lijsttrekker