Nieuwe lijsttrekkersverkiezingen D66 Gelderland

De Regionale Verkiezingscommissie opent op 2 juni al de kandidaatstellingsperiode voor lijsttrekker namens D66 voor de Provinciale Statenverkiezingen van Gelderland.

Wil jij je kandideren?

Dat kan tot en met zaterdag 2 juli 23.45 uur. Om je te kunnen kandideren dien je voldaan te hebben aan je contributieplicht, op 2 juli minimaal één jaar lid te zijn van D66 en minimaal 31 digitale ondersteuningsverklaringen van stemgerechtigde leden te hebben ontvangen in MijnD66. Kandidaatstellen doe je ook via MijnD66 door te gaan naar stemmingen en vervolgen het kopje kandidaatstellen. Mocht je vragen hebben over de procedure dan kun je contact opnemen met de verkiezingscommissie via mail ([email protected]).

Voor alle andere praktische zaken of weet je niet waar je terecht kunt voor je vraag mag je contact opnemen met de fractiemedewerker van D66 Gelderland Loes ten Dolle. Dit kan per Whatsapp of telefoon: 06 52 80 18 75 of per mail [email protected].