Open Tafel in Het Sporthuis Abcoude

Op maandagavond 9 mei houdt D66 De Ronde Venen haar maandelijkse Open avond in Het Sporthuis Abcoude. Gemeenteraadsleden en bestuur van D66 ontvangen inwoners van De Ronde Venen om in gesprek te gaan.

De inloop is om 17.30 uur waarna er om 18.00 uur uur samen wordt gegeten. Van 18.30 uur tot 20.00 uur vindt het open tafelgesprek plaats.

Voor het gesprek hoeft zich niet aan te melden en kunt alles aanbrengen waar u wat over wil weten, of onder de aandacht van de gemeenteraadsleden wil brengen. U kunt vooraf een vraag voorleggen via de mail, [email protected]. Indien u mee wilt eten dan is aanmelden uiterlijk donderdag 5 mei noodzakelijk. Dat kan op hetzelfde mailadres.

Op 5 april jl. was na lange tijd weer de eerste Open Tafel. Door insprekers werden vragen naar voren gebracht over het OV, over inwonersparticipatie en over ouderenzorg, maar ook over dienstverlening door de gemeente en over vrijwilligerswerk. Deze leiden tot een levendige discussie tussen de aanwezigen.

De open tafel-avonden zijn beurtelings in Mijdrecht en Abcoude. Deze Open Tafel avond vindt plaats in Het Sporthuis Abcoude, Geinplein 1, Abcoude. D66 zit in ontmoetingsruimte De Sprong op de eerste verdieping.

De volgende Open Tafel is op maandag 13 juni 2022, in Escape Mijdrecht. 18.30 uur. Aansluitend aan de Open Tafel van 13 juni zal ook de ledenvergadering (AAV) plaatsvinden.