Bijeenkomst 19 maart 2024 (AAV)

Op dinsdag 19 maart 2024 vindt in Escape Mijdrecht (Dorpsstraat 37A) de algemene afdelingsvergadering plaats van D66 De Ronde Venen. De bijeenkomst is bij uitstek interessant om informeel kennis te maken met D66’ers die actief zijn in De Ronde Venen.

Raadslid worden?

Als je overweegt om over twee jaar D66-raadslid te worden, dan nodigen we je in het bijzonder uit om eens langs te komen op een van onze bijeenkomsten, zoals de AAV van 19 maart. Tip: de Gemeente De Ronde Venen organiseert de cursus Politiek Actief samen met Prodemos. Deze cursus staat los van politieke partijen en richt zich op de taken van een raadslid in algemene zin.

Overigens hoef je niet per se politieke ambities te hebben om langs te komen bij onze D66-bijeenkomst van 19 maart. Ook als je wilt kennismaken, een onderwerp wilt bespreken of benieuwd bent naar wát D66 De Ronde Venen zoal bezighoudt ben je van harte welkom!

Praktische informatie

Afdelingsvergadering start 19.30 uur in Escape Mijdrecht aan de Dorpsstraat 37A (boven de Zeeman). Wil je vooraf mee-eten? Stuur dan een mail naar [email protected]