D66, GroenLinks en PvdA organiseren wandeling door Wevershoek

Op zaterdag 15 februari aanstaande wordt een wandeling georganiseerd door recreatiegebied Wevershoek. De fracties van D66, GroenLinks en PvdA organiseren deze wandeling naar aanleiding van de voorgenomen kap van 43 bomen in het recreatiegebied. Naar aanleiding van een artikel in De Combinatie van 23 januari heeft D66 Barendrecht een aantal vragen gesteld over de voorgenomen kap van 43 wilgen in het gebied. De beantwoording van de vragen door verantwoordelijk wethouder Nootenboom (CDA) was naar de mening van de fracties van D66, GroenLinks en PvdA onvoldoende. Hierop volgden aanvullende vragen van zowel D66 als GroenLinks met het verzoek de kap van de bomen vooralsnog uit te stellen. De drie partijen hebben de handen ineen geslagen en organiseren nu samen een wandeling door het recreatiegebied Wevershoek. U bent van harte welkom om mee te wandelen. Voor de wandeling zijn deskundigen uitgenodigd die u meer informatie kunnen geven over de flora en fauna in het gebied. De wandeling start om 13.15 uur waarbij vanaf 13.00 uur wordt verzameld op de parkeerplaats bij de Kanovereniging Lekko, Roeivereniging Barendrecht en de Brandaen. Aanmelden hoeft niet maar wordt wel op prijs gesteld op : [email protected] of[email protected]. Lees hier de aanvullende vragen van mevrouw Monhemius van D66 over de bomenkap in Wevershoek en hier de vragen van Groenlinks met de bijbehorende bijlage.