Verkiezingsuitslag: D66 met 3 zetels in de gemeenteraad

Voor het eerst in 16 jaar konden inwoners van Bunnik, Odijk en Werkhoven weer op D66 stemmen voor de gemeenteraad. D66 komt met 3 zetels in de Bunnikse gemeenteraad, dankzij bijna 1.500 D66-kiezers. Een mooi resultaat!

D66’ers in de gemeenteraad

3 D66’ers nemen vanaf eind maart 2022 plaats in de Bunnikse gemeenteraad. Dit zijn de verkozen gemeenteraadsleden:

• Ali Dekker
  • Onno James
  • Winny Toersen

Huidig wethouder en lijsttrekker Ali Dekker wil graag 4 jaar door als wethouder. In dat geval zal Ralph Hallo in haar plaats toetreden tot de gemeenteraad.

Onze inzet voor het gemeentebestuur

D66 wil een betrouwbaar en stabiel vormen. We doen graag mee in een nieuw gemeentebestuur. Waar we ons maximaal voor inzetten, zijn betaalbaar wonen en het verduurzamen en vergroenen van onze gemeente. D66 werkt graag samen met partijen die ook vooruit willen op deze thema’s. Geen stilstand, maar vooruitgang. Dat is onze inzet.

Blijf betrokken

Onze gloednieuwe fractie heeft als goede voornemen om jou regelmatig te informeren over wat er speelt in de gemeenteraad, waar we ons voor inzetten, en welke keuzes we maken. Op onze website vind je daarom rond iedere gemeenteraadsvergadering een bericht met een toelichting op onze inzet en standpunten. Zo blijf je betrokken. Wil je meer betekenen voor D66 Bunnik? Word actief!