Stichtse Vecht en D66 doen mee aan klimaatweek

De Gemeente Stichtse Vecht en de D66 fractie doen mee aan de Nationale Klimaatweek! Het thema van deze week is ‘Samen voor een beter klimaat’.

Zon op dak

D66 Wethouder Dick Polman, verantwoordelijk voor duurzaamheid en klimaat in onze gemeente, zal bij de aftrap van de week op maandag 30 oktober aanwezig zijn bij MEC Maarssen. Op donderdag 2 november wordt de samenwerking en activiteiten rondom ‘Zon op Dak’ door Dick ondertekend. Dit is een belangrijk onderdeel van het Uitvoeringsprogramma Duurzaamheid, waar D66 zich hard voor maakt in onze mooie gemeente.

Duurzame energie

Stichting Duurzame Vecht organiseert tijdens de Nationale Klimaatweek allerlei activiteiten op het gebied van duurzame energie, consuminderen, isoleren, energiebesparing, mobiliteit en natuur.

Bekijk het complete programma van de Nationale Klimaatweek op de website van Stichting Duurzame Vecht. Voor meer informatie over het landelijke programma zie de Nationale Klimaatweek website van de Rijksoverheid.

Programma Nationale Klimaatweek Stichting Duurzame Vecht

LET OP: auteursrechten ontbreken. S.v.p. de auteursrechten invullen voor deze afbeelding before using it.