Contact met D66

Contact met D66 in jouw gemeente

Op de maandagen vóór de commissievergaderingen bespreekt de fractie van D66 de onderwerpen die die week op de agenda staan. Deze vergaderingen zijn openbaar en beginnen om 19:30 uur in de Carrousel, tenzij anders vermeld in de agenda van de website van D66 Ommen. Iedereen is van harte welkom om met onze fractie van gedachten te wisselen, ideeën te opperen, problemen aan de kaak te stellen, vragen te stellen of opmerkingen te maken over de politiek in Ommen. Uiteraard horen wij graag uw mening over actuele politieke onderwerpen, maar ook over andere onderwerpen horen wij graag uw mening. We stellen het op prijs als u vooraf contact opneemt als u een vergadering bij te wilt wonen.

Voor vragen of meer informatie kunt u contact opnemen met

raadslid Roosmarijn Wernars, [email protected]
commissieraadslid Henri Mors, [email protected].
commissieraadslid, [email protected]

Locatie: Carrousel, Van Reeuwijkstraat 5, 7731 Ommen

Agenda: zie nieuws van D66 met het onderwerp agenda.

Contact met D66 Vechtdal

Afdeling Vechtdal bevat drie gemeentes, namelijk Dalfsen, Hardenberg en Ommen. Elke gemeente heeft een eigen fractie, maar de afdeling heeft een gezamenlijk bestuur, waar het kan met leden uit alle gemeentes.

Het bestuur is onder andere verantwoordelijk voor het voorbereiden van de ledenvergadering, het goed laten functioneren van de afdelingen, beheren financiën en het organiseren van politieke evenementen.

Contact opnemen met het bestuur kan via het email adres:

Landelijk Bureau D66

Het Landelijk Bureau is verantwoordelijk voor de organisatorische kant van de partij en voert vele taken uit die noodzakelijk zijn voor het functioneren van D66. Zij treedt dienstverlenend op voor de leden, afdelingen en regio’s en is verantwoordelijk voor alle verenigingszaken. Op het Landelijk Bureau werken ongeveer 30 mensen die bij de partij in dienst zijn. In campagnetijd worden extra medewerkers ingezet.

Bezoek- en postadres
Landelijk Bureau D66