D66 Meierijstad roept op tot het actief betrekken van alle inwoners bij verbouwing bestuurscentrum

Op 6 april 2023 zal D66 Meierijstad tijdens de raadsvergadering een motie indienen waarin het college wordt verzocht om alle inwoners van Meierijstad te betrekken bij de verbouwing van het bestuurscentrum in Sint-Oedenrode. Wij vinden het belangrijk dat alle inwoners zich welkom voelen in het bestuurscentrum, omdat dit het huis van het volk is en besluiten hier genomen invloed kunnen hebben op het dagelijks leven van iedere inwoner van Meierijstad.

Daarom willen wij dat iedereen in de gelegenheid wordt gesteld om de vergaderingen van de raad en commissies in persoon of online bij te wonen en dat dit wordt opgenomen in het participatieplan. Zo kan elke inwoner van Meierijstad invloed uitoefenen op de verbouwing van het bestuurscentrum en zich betrokken voelen bij de besluitvorming.

D66 Meierijstad hoopt dat deze oproep bijdraagt aan een nog betere representatie van de belangen van alle inwoners van Meierijstad en dat alle inwoners zich welkom voelen in het bestuurscentrum.