Doneer aan onze campagne

We gaan voor de beste regionale campagne ooit. Om dit neer te zetten willen we zichtbaar zijn in onze dorpen en steden, op de socials en in de verschillende dagbladen. We gaan met vrijwilligers de straat op en organiseren een bustour. Maar om dit te doen hebben we een extra bijdrage van jou nodig. Draag jij bij aan het succes van D66 in onze provincie?

Het is een spannende tijd. Dicht bij huis en ver weg. Onze natuur vraagt om echte hulp, het openbaar vervoer kan nog niet een volwaardig alternatief zijn voor de auto en de energieprijzen schieten omhoog door de oorlog in Oekraïne. Wie al deze problemen leest, ziet, hoort en misschien wel meemaakt, kan de neiging hebben om de laptop dicht te klappen en de ogen te sluiten. Maar wij sluiten onze ogen niet. Want met gesloten ogen gaan we voor problemen geen oplossing vinden, en van uitdagingen geen kansen maken.

Het is tijd voor D66 in het Zuid-Hollandse bestuur. Om dat te bereiken is iedere stem nodig. Ook vanuit jouw gemeente. Daarom moeten we zichtbaar zijn. In bushokjes, in de winkelstraat en op de pleinen. Daarom vragen we je ons te steunen en onder andere zoveel mogelijk abri’s en advertenties in te kopen in jouw gemeente. Je kunt bijdragen aan de campagne door via het betaalverzoek een donatie te doen aan de campagnekas van D66 Zuid-Holland. Jouw bijdrage maakt een verschil.

10 Euro Hiermee kunnen we ruim 1000 Zuid-Hollanders bereiken via social media. Dat doen we met doelgroep-gerichte boodschappen.
50 euro Hiermee kunnen we gemiddeld genomen een abri (bushokje advertentie) in jouw gemeente aanschaffen. Zo vergroten we onze zichtbaarheid op straat heel concreet!

Meehelpen?

En wil jij meehelpen aan het neerzetten van de beste campagne van D66 Zuid-Holland ooit? Om straks een verrassende uitslag neer te zetten willen we zichtbaarder zijn dan ooit, en daar hebben we jouw hulp bij nodig. Dus wil je een keer mee de straat op of de deuren langs? Mail naar [email protected]