In Memoriam Menno Breijman

Menno Breijman, oud-bestuurslid van onze afdeling is op 5 oktober overleden. Hij was toen op een paar dagen na 82 jaar oud. Menno was een warm mens, hij hield van gezelligheid en van de vele (bestuurlijke) contacten die hij in Zoetermeer had.

Voor D66 Zoetermeer was hij twee termijnen penningmeester. Daarnaast was hij lid van de Wethouders Adviescommissie en Afdelingsverkiezingscommissie. Ook verzorgde hij jarenlang de nieuwsbrief van D66 Zoetermeer. Menno was bovendien een uitstekend en innemend gastheer. Tijdens de afdelingsvergaderingen trakteerde hij de leden altijd op heerlijke Indische hapjes en zorgde hij voor een aangename nazit. Beroemd binnen D66 Zoetermeer was zijn Pandangcake waarmee hij iedere vergadering een groene touch gaf.

Als D66 Zoetermeer zijn we Menno zeer erkentelijk voor het vele werk dat hij verrichtte voor de afdeling, maar bovenal voor de mens die hij in ons midden was. We wensen zijn familie en vrienden veel sterkte en troost in deze weken en voor later vele goede herinneringen aan Menno.

Namens het bestuur, Wim Kokx (voorzitter)
Names de fractie, Gernand Ekkelenkamp (fractievoorzitter)