Blijf op de hoogte!

Steun ons en help Nederland vooruit

Stagiair(e) administratieve ondersteuning (ledenadministratie) Landelijk Bureau D66

Heb je altijd al willen weten hoe het er bij D66 achter de schermen aan toegaat? Kom stage lopen op het Landelijk Bureau. Reageer snel!

Wie ben je?

Iemand die het leuk vindt de handen uit de mouwen te steken en ervaring op te doen in een dynamische politieke omgeving. Je bent een administratief ‘pietje precies’ die ervan houdt om op professionele en nauwgezette wijze mee te helpen om de ledenadministratie van D66 bij te houden. Je verricht ondersteunende (financieel) administratieve werkzaamheden om te zorgen dat onze administratie zo goed mogelijk op orde is. Je helpt mee om er voor te zorgen dat alle vragen van onze leden, collega’s en verenigingsbestuurders correct en snel worden afgehandeld.

Takenpakket?

Je bent er voor de administratieve ondersteuning van ons team ledenadministratie: Je ondersteunt het team in het verzorgen en bijhouden van gegevens in een geautomatiseerd systeem. Je helpt bij het verwerken van alle in- en uitschrijvingen en wijzigingen in het ledenadministratiesysteem. Ook krijg je te maken met het bijhouden van meer financiële processen zoals de automatische incasso en het verwerken van crediteringen en storno’s. Je correspondeert met leden en je directe collega’s om hun vragen van administratieve aard zo goed mogelijk te beantwoorden. Daarbij ben je (na enige tijd) ook telefonisch of in persoon een aanspreekpunt voor leden en je directe collega’s.

Aantal uur?

We zoeken iemand voor minimaal 4 dagen per week en liefst fulltime.

Per wanneer?

Ingangsdatum: eind januari 2018.  Minimaal 3 maanden. Einddatum in overleg.

Opleiding?

MBO niveau 3 of 4, Financieel Administratief Medewerker/Bedrijfadministrateur of soortgelijk. Onze voorkeur gaat uit naar een derde- of vierdejaars student.

Benodigde competenties?

In ieder geval:

• Resultaatgerichtheid
  • Flexibele en dienstverlenende instelling
  • Service- en oplossingsgericht denkvermogen
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal
  • Ervaring met MS Office (met name Word, Excel en Outlook)

Het is een pré als je beschikt over:

• Analytisch vermogen
  • Ervaring met Microsoft Dynamics

Wat bieden wij?

Een unieke en gezellige stage in een klein team met ervaren collega’s; een bijzondere werkomgeving in hartje Den Haag en een mooie ervaring achter de schermen. We bieden je een marktconforme stagevergoeding en goede begeleiding om je leerdoelen te halen. We zijn een erkend leerbedrijf.

Hoe reageer je?

Je reactie ontvangen we graag inclusief CV en motivatie via m.bordewijk@d66.nl. Geef in je reactie aan in welke periode en hoeveel uur per week je beschikbaar bent.

Laatst gewijzigd op 17 augustus 2017