Blijf op de hoogte

Stage eventmanagement bij het campagneteam van D66

Wij zijn bij D66 altijd op zoek naar talent. Naar echte aanpakkers. Naar samenwerkers. In ons team werk je mee aan onze campagnes voor de toekomst.

We zoeken een gezellige, gedreven stagiaire met talent voor organiseren. Je bent de rechterhand van de projectmanager en denkt mee over nieuwe events. Je staat in contact met de ‘keyfigures’ binnen de partij en bent het aanspreekpunt voor eventbezoekers.

Netwerk

Je staat in contact met sprekers en ‘keyfigures’ binnen de partij. De evenementen vinden plaats op verschillende plekken in het land. Je hebt hierdoor ook veel contact met mensen in lokale D66-afdelingen. Je bouwt hierdoor een groot netwerk op binnen en buiten de partij!

Organisatie

De evenementen verschillen qua grootte en aanbod. Het varieert van een congres met 1500 tot een  ledendag met 100 bezoekers. Je bent de rechterhand van de eventmanager en denkt mee over nieuwe events. Gaande weg krijg meer verantwoordelijkheid en mag je kleine events of deelprojecten zelf organiseren.

Communicatie

Op de evenementen komen verschillende bezoekers af. Jij bent het aanspreek punt voor deze mensen. Je zorgt dat ze zich kunnen aanmelden en dat zij vragen over de evenementen aan jou kunnen stellen.

Jij:

• Bent meerdere dagen per week beschikbaar;
  • Hebt organisatietalent
  • Bent communicatief vaardig;
  • Werkt serieus en secuur;
  • Switcht snel tussen gezellige momenten en serieus werk;
  • Hebt affiniteit met D66.

Wij bieden:

• Een open cultuur en vrij en jong team;
  • Een stage met veel verantwoordelijkheid en ruimte: jouw content maakt impact;
  • Een uniek inkijkje in hoe politieke campagnes werken;
  • Een stageweek met flexibel aantal dagen;
  • Een nette stagevergoeding;
  • Een werkplek in ons prachtige kantoor om de hoek van het Binnenhof in Den Haag;
  • Een binnenplaats achter ons kantoor waar we regelmatig een drankje met elkaar drinken.

Wie zijn wij:

Wij zijn D66. We zijn altijd gericht op de toekomst. We willen vooruit. We komen met vooruitstrevende oplossingen voor de problemen van morgen. Wij lopen altijd voorop en werken samen voor de toekomst. Dat doen we in de Tweede Kamer, in Europa, in het hele land bij afdelingen, maar ook in het landelijk campagneteam.

Het landelijk campagneteam bestaat uit aanpakkers. En is een enthousiaste, diverse groep. Ze zijn ambitieus en willen met hun skills Nederland vooruitbrengen door te werken aan de campagnes van de toekomst.

Interesse?

Reageer door een mail met korte motivatie en cv te sturen naar vacature@d66.nl. Wil je meer informatie over de stageplek? Dit kan door contact op te nemen met Kevin Beenhouwer. Dit kan per mail via kevin.beenhouwer@d66.nl.

Laatst gewijzigd op 17 oktober 2019

Nu is het moment.