Stage campagneteam

Wil je stagelopen bij de beste politieke campagne van Nederland? Dit is het moment. We zoeken stagiairs die ons campagneteam komen versterken voor de Gemeenteraadsverkiezingen 2022. Ben je een aanpakker? Een samenwerker? En wil je Nederland vrijer maken? Dan is dit jouw stage.

We zoeken een gezellige, gedreven stagiair(e) met talent voor organiseren. In het team pak je organisatieprojecten op, spring je bij waar nodig en denk je altijd stappen vooruit. De duur van de stages is in overleg, maar in ieder geval vanaf september (precieze startdag bespreekbaar) tot 1 april 2022. We zoeken mensen die affiniteit hebben met het gedachtegoed van D66 en flexibel inzetbaar zijn. Want werken in een landelijk campagneteam is zeker geen 9-tot-5 stage. Het is een unieke kijk achter de schermen van de Nederlandse politiek. Samen met een gedreven team werk je mee om Nederland écht vooruit te helpen. Word je enthousiast van dat idee? Solliciteer dan direct.

Wie zoeken we?

Je bent leergierig, nieuwsgierig en hebt een open instelling. Je bent flexibel en je kunt goed omgaan met veranderlijke werk- en tijdsdruk. Je bent iemand met een flinke dosis zelfstandigheid, maar werkt ook graag samen en je hebt beslist geen 9 tot 5 mentaliteit. Ben je boven dat alles gemotiveerd en enthousiast, maatschappelijk betrokken en politiek geïnteresseerd? Dan zoeken we jou!

Bij voorkeur zit je in het (voor-)laatste jaar van een studie en heb je interesse in de politieke en internationale werkomgeving hier. Verdere activiteiten naast je studie waarin jouw organisatietalent en creativiteit tot uiting komen, worden gewaardeerd. Goede beheersing van het Nederlands is vereist, goed kunnen schrijven is een pré, een progressieve kijk op Europa uiteraard een must.

Wie ben jij?

• Bent full time beschikbaar;
  • Hebt organisatietalent
  • Bent communicatief vaardig;
  • Werkt serieus en secuur;
  • Switcht snel tussen gezellige momenten en serieus werk;
  • Hebt affiniteit met D66.

Wat bieden wij jou?

• Een open cultuur en vrij en jong team;
  • Een stage met veel verantwoordelijkheid en ruimte: jouw bijdrage maakt impact;
  • Een uniek inkijkje in hoe politieke campagnes werken;
  • Een uniek kijkje achter de schermen van de Nederlandse politiek;
  • Een stageweek met flexibel aantal dagen;
  • Een nette stagevergoeding;
  • Een werkplek in ons prachtige kantoor om de hoek van het Binnenhof in Den Haag;
  • Een binnenplaats achter ons kantoor waar we regelmatig een drankje met elkaar drinken.

Solliciteren?

Reageer door een mail met korte motivatie en cv te sturen naar Martijn Bordewijk HR Adviseur. Wil je meer informatie over de stageplek? Neem dan contact op met Kevin Beenhouwer (manager Campagne & Communicatie). Dit kan per mail via [email protected]