Volg jouw D66-thema

Schrijf je in voor onze nieuwsbrieven en ontvang de laatste updates op basis van jouw interesses.

Medewerker ledenadministratie (min. 6 maanden)

Ben jij de enthousiaste en pragmatische kracht die de ledenadministratie komt versterken? Wij zijn in verband met tijdelijke vervanging op zoek naar een administratieve kracht die ten minste zes maanden beschikbaar is, liefst zo snel mogelijk.

Wie ben je?

Iemand die het leuk vindt de handen uit de mouwen te steken en ervaring op te doen in een dynamische politieke omgeving. Je bent een allround administratief medewerker die verantwoordelijkheid kan dragen en zowel administratief als ondersteunend sterk is. Je bent een opgewekt en vrolijk persoon die zeer zorgvuldig te werk gaat. Klantvriendelijkheid is een essentiële competentie om deze functie goed te kunnen vervullen. Je schiet niet gauw in de stress en je houdt van een uitdaging.

Takenpakket?

Je komt te werken op de ledenadministratie en vormt samen met drie collega’s een team (waarvan één senior medewerker). Je werkt nauw samen met een applicatiebeheerder van het CRM en bent met je team onderdeel van het cluster Leden & Service (alle ondersteunende diensten). Je zet je schouders onder alle werkzaamheden rond het voeren van onze ledenadministratie. Je verricht zelfstandig (ondersteunende) administratieve werkzaamheden om te zorgen dat onze administratie zo goed mogelijk op orde is. Je kan je goed mondeling en schriftelijk uitdrukken om ervoor te zorgen dat alle vragen van onze leden, collega’s en verenigingsbestuurders correct en snel worden afgehandeld. Om dit te realiseren werk je ook regelmatig samen met de andere collega’s van het Landelijk Bureau. De contacten met de leden en afdelingsbestuurders zijn veelal telefonisch en per e-mail. Mede om die reden is het belangrijk dat je communicatief sterk en klantgericht bent.

Aantal uur?

We zoeken iemand voor 4 dagen per week (32 uur).

Per wanneer?
Ingangsdatum: 1 januari 2019 (eerder of later is mogelijk in overleg). Einddatum: 31 juli 2019. Een andere einddatum kan in overleg, maar in ieder geval ben je minimaal zes maanden beschikbaar.

Opleiding en werkervaring?

Je bezit een diploma op minimaal MBO 4 niveau, dan wel voldoende werkervaring in bedrijfs-, personeels- of ledenadministratie of een soortgelijke administratieve functie. Je hebt 3 jaar of meer relevante werkervaring in een vergelijkbare rol.

Benodigde competenties?

In ieder geval:

• Resultaatgerichtheid
  • Flexibele en dienstverlenende instelling
  • Service- en oplossingsgericht denkvermogen
  • Mondeling en schriftelijk communicatief sterk
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal
  • Ervaring met Excel

Het is een pre als je beschikt over:

• Analytisch vermogen
  • Ervaring met Microsoft Dynamics

Wat bieden wij?

Het betreft een functie voor 32 uur per week, vanaf 1 januari 2019. De functie is in beginsel tijdelijk; In eerste instantie bieden wij een dienstverband van 6 maanden. De standplaats is het Landelijk Bureau in Den Haag. De functie is ingeschaald in schaal 7 van de BBRA (rijksambtenaren schaal – periodiek afhankelijk van je werkervaring). Het Landelijk Bureau kent een eindejaarsuitkering, reiskostenvergoeding op basis van OV en een pensioenregeling. Je werkt in een karakteristiek pand, waar met betrokken en enthousiaste collega’s hard wordt gewerkt, en waar zeker ook veel wordt gelachen.

ZZP-opdracht is ook een mogelijkheid.

Hoe reageer je?

Voor vragen kan Lodi van Brussel (Manager Cluster Leden & Service) worden benaderd, via lodi.vanbrussel@d66.nl of 070-3566 066 of 06-1443 7795.

Solliciteren kan tot en met maandag 10 december a.s., door samen met je CV en je motivatie aan ons te sturen via vacature@d66.nl gericht aan Lodi van Brussel.

Na ontvangst van jouw brief/mail en CV krijg je van ons een ontvangstbevestiging en later (na 10 december) hoor je of we je uitnodigen voor een gesprek. De eerste sollicitatiegesprekken vinden uiterlijk plaats in de laatste week voor kerst.

Laatst gewijzigd op 3 december 2018