Leerplek BBL Ledenadministratie

Heb je altijd al willen weten hoe het er bij D66 achter de schermen aan toegaat? Kom werken in het kader van je beroepsopleiding bij het Landelijk Bureau van D66.

Wie ben je?

Iemand die het leuk vindt de handen uit de mouwen te steken en ervaring op te doen in een dynamische politieke omgeving. Je bent een administratief ‘pietje precies’ die ervan houdt om op professionele en nauwgezette wijze mee te helpen om het serviceniveau voor D66 hoog te houden.

Taken?

Als medewerker bij de ledenadministratie ondersteun je het team in het verzorgen en bijhouden van gegevens in een geautomatiseerd systeem. Je helpt bij het verwerken van alle in- en uitschrijvingen en wijzigingen in het ledenadministratiesysteem. Ook krijg je te maken met het bijhouden van meer financiële processen zoals de automatische bij en afschrijvingen van betalingen en het verwerken van betalingen en terugbetalingen op de rekening. Je belt, mailt of appt met leden en je directe collega’s om hun vragen van administratieve aard zo goed mogelijk te beantwoorden. Daarbij ben je ook telefonisch of in persoon een aanspreekpunt voor leden en je directe collega’s.

Aantal uur?

We zoeken iemand voor 4 dagen (32 uur) per week in het kader van een Beroeps Begeleide Leerweg (BBL). Je werktijden zijn in beginsel kantoortijden maar het kan voorkomen dat je af en toe ook in de avonduren wordt ingezet, bijvoorbeeld bij een evenement. Ook zijn er twee keer per jaar grote congressen waarbij je inzet nodig is.

Met de restricties van de coronamaatregelen is dit voorlopig anders en werk je wat meer vanuit huis en zijn bijeenkomsten vaak online.

Per wanneer?

Ingangsdatum: per direct of in overleg, voor de duur die nodig is voor je BBL-opleiding.

Opleiding?

Mbo-niveau 3 of 4, Financieel Administratief Medewerker/(directie)secretaresse of soortgelijk.

Benodigde competenties?

In ieder geval:
Resultaatgerichtheid
Flexibele en dienstverlenende instelling
Service- en oplossingsgericht denkvermogen
Goede beheersing van de Nederlandse taal
Ervaring met MS Office (met name Word, Excel en Outlook)

Het is een pré als je beschikt over:
Analytisch vermogen
Ervaring met Microsoft Dynamics

Wat bieden wij?

Een unieke en gezellige leerplaats in een team met ervaren collega’s; een bijzondere werkomgeving in hartje Den Haag en een mooie ervaring achter de schermen. In het kader van je BBL kom je bij ons in dienst en krijg je een passende beloning en een goede begeleiding om je leerdoelen te halen. Ook secundaire arbeidsvoorwaarden zijn goed geregeld, zoals een telefoonvergoeding, vers fruit op kantoor en optionele stoelmassage om de week en tijdelijk een thuiswerkvergoeding. We zijn een erkend leerbedrijf.

Reageren?

Je solliciteert voor deze leerplek via [email protected] Stuur in je mail je motivatie(brief) en je CV mee. Geef in je reactie in ieder geval aan in wanneer je kan beginnen en waarom je nu juist bij óns stage zou willen lopen. We ontvangen je reactie graag uiterlijk zondag 31 juli 2021.