Campagne D66 trekt aandacht Binnenlands Bestuur en Omroep Brabant

De zeer opvallende verkiezingscampagne van D66 Vught trekt steeds meer aandacht. Vorige week werd het affiche ‘Marktveld is niet meer van deze tijd’ door Binnenlands Bestuur genomineerd als leukste verkiezingsposter van Nederland. Ook Omroep Brabant televisie staat donderdagochtend uitgebreid stil bij de opvallende campagne van D66 Vught. Dan zijn Birgit Cordes en Henk Schuurmans (de bedenker van de campagne) tussen 7.00 en 9.00 uur in de live-televisie-uitzending over de 'ochtend na de verkiezingen' aanwezig.

Ook dat deel van het centrum vernieuwen

Op het affiche staat een deel van de 32 kandidaten van D66 Vught die in ‘gepaste’ kleding uitbeelden dat de Marktveldpassage niet meer van deze tijd is. Daar is ook een kort filmpje van. Het overdekte winkelcentrum stamt uit de tijd van hippies, wijde broekspijpen en twee verloren WK-finales. En dat geldt ook voor de troosteloze parkeerplaats en de aftandse fietsenstalling. Dit geheel sluit geen enkele manier nog aan bij de rest van het Vughtse centrum dat wel compleet vernieuwt: van Vughts Hart tot DePetrus en van Villa Bleijenburg tot de aanpak van complete riolering en straten in het centrum. D66 wil dat ook dit deel wordt aangepakt door de Marktveldpassage te slopen en het hele gebied te herontwikkelen: parkeren onder de grond, winkels op de begane grond en prettig wonen daarboven. PosterMarktveld.indd

The making of...

[gallery ids="1896,1897,1898,1895,1894,1899,1900,1901,1902,1903,1904,1905,1906,1907,1908,1909,1910,1911,1912,1913,1914,1915,1916,1917,1918,1919,1920,1921,1922,1923,1924,1925,1926,1927,1928,1929,1930,1931,1932,1933,1934,1935"]     Lees hier alles over de gemeenteraadsverkiezingen