Wim Vrijhoef - Beeld: Seher Melikoglu

Wim Vrijhoef van D66 over de gemeenteraadsverkiezingen 2022

D66 Voorst gaat opnieuw meedoen aan de gemeenteraadsverkiezingen. En die zijn al weer over vijf maanden. In de afgelopen vier jaar hebben wij met een wethouder en een raadslid voor u verzilverd wat wij in 2018 beloofd hebben, zoals glasvezel in de kernen, voortzetten van beleid gericht op preventie, betere schuldhulpverlening, een goed bestuur van de gemeente en altijd staat de menselijke maat bovenaan.

D66 Voorst heeft mij opnieuw tot lijsttrekker gekozen en daarmee aangegeven dat continuïteit van dit beleid gewaardeerd wordt. Onze leden kiezen deze weken de andere kandidaten op onze lijst. Kwaliteit en gedrevenheid zijn daarbij de sleutelwaarden.

Ons verkiezingsmotto wordt Gezond leven in Voorst. Gezond leven heeft voor ons niet alleen maar te maken met gezondheid. Wij vinden dat het bij onze gezonde gemeente ook gaat om het aanpakken van het klimaatprobleem, en om te bedenken hoe wij in deze mooie gemeente goed kunnen omgaan met een vergrijzende bevolking en de daarbij horende voorzieningen.

De komende maanden willen wij u onder andere op deze plaats meer vertellen over onze speerpunten die wij namens u willen inbrengen bij de vorming van een nieuw college. Ik hoop dat ze u gaan aanspreken.

Wim Vrijhoef
Lijsttrekker D66 Voorst