Blijf op de hoogte

We houden je graag als eerste op de hoogte van onze inzet voor de toekomst van Nederland. Schrijf je snel in en ontvang onze updates!

Letty Demmers

Letty Demmers (1952) is woonachtig in Bergen op Zoom. Op dit moment is zij waarnemend burgemeester in Vlissingen. Hiervoor was zij onder andere jarenlang Korpschef van politieregio Zeeland, burgemeester van Best en Reusel-de Mierden, en wethouder In Bergen op Zoom. Binnen D66 is zij zowel landelijk, provinciaal als lokaal actief voor de partij.

Motivatie Letty Demmers

In het voorjaar van 2016 stopt mijn waarnemerschap als burgemeester van Vlissingen. Dan krijg ik tijd. Tijd die ik mede graag wil investeren in D66. In de ruim 30 jaar dat ik voor, namens, of in de geest van D66 mocht werken heb ik de partij en heel veel leden leren kennen in al zijn ups en downs.

Nu het qua ledenaantal goed gaat en D66 in alle bestuurlijke geledingen vertegenwoordigd is, is het onze plicht om te gaan voor continuïteit. En de kennis en kunde die we hebben opgebouwd en nog steeds aan het opbouwen zijn te borgen. Een belangrijke taak voor de voorzitter van het Landelijk Bestuur.

Als lid van een driehoek, bestaande uit de partijleider, de directeur Landelijk Bureau en de beoogd voorzitter, kan ik daar, gezien mijn ervaring en senioriteit een rol in spelen. Besturen, leiding geven, mensen binden, daarin schuilt mijn kracht en mijn passie.

Mijn motto is: Vertrouwen, Verbinden en Vakmanschap. Zo zie ik de vereniging van D66 voor me.

• Vertrouwen in de besturen en politici om voor en namens D66 het beste te doen.
  • Het verbinden van de afdelingen, regio’s en de thema-afdelingen met het Landelijk Bestuur.
  • Door opleidingen bijdragen aan het versterken van het vakmanschap van zowel onze politici, maar vooral ook onze regio- en afdelingsbesturen.

Ik hoop dat ik van u het vertrouwen krijg. Stem Letty Demmers.

Meer informatie en contact

Website: www.lettydemmers.nl
Social media: Facebook, Twitter, LinkedIn
E-mail: lettydemmers@gmail.com

Kennismaken met de kandidaten? Kom op 1, 2 of 3 september naar de presentatieavond! Voor meer info kijk op www.d66.nl/agenda.

Laatst gewijzigd op 31 augustus 2015