Lucas Boelé (nr.9) over veiligheid

Te vaak hoor je berichten van mensen die zich niet veilig voelen op straat. Veel vrouwen voelen zich in de avond niet overal veilig en bijvoorbeeld LHBTI’ers durven niet altijd hand in hand over straat. Samen met inwoners wil D66Velsen werken aan wijken waar iedereen zich veilig voelt en zichzelf durft te zijn. D66Velsen gelooft dat je de beste versie van jezelf bent, als je jezelf kunt zijn.

Lucas Boelé (22 jaar) staat op plek 9 van onze lijst voor de gemeenteraadsverkiezingen en zet zich in voor een veilige gemeente. Lucas is student bestuurskunde en werkt op de meldkamer Noord-Holland.

”De veiligheid van alle inwoners is voor mij erg belangrijk, dat zie ik ook terug in mijn werk. Veiligheid op straat, maar ook achter de voordeur. Ieder huis hoort een thuis te kunnen zijn. Dat betekent dat ook ouderen ’s avonds veilig over straat durven.”
D66Velsen zet zich verder in voor veilig genieten van vuurwerk. Dat betekent niet meer zelf afsteken, maar bijvoorbeeld professionele vuurwerkshows georganiseerd vanuit de wijk. Ook staat de aanpak van cybercriminaliteit, radicalisering en discriminatie hoog op onze agenda.

Zo zorgt D66Velsen voor een Velsen waar iedereen zich veilig voelt.

Lucas Boelé (nr.9) over veiligheid

LET OP: auteursrechten ontbreken. S.v.p. de auteursrechten invullen voor deze afbeelding before using it.