D66Velsen haalt 6 zetels. Bedankt voor uw stem!

Bij de gemeenteraadsverkiezingen heeft D66Velsen 6 zetels behaalt! Een zetel winst ten opzichte van de vorige periode en daarmee stevig de tweede partij van Velsen. Wij danken al onze kiezers en zullen ons de komende vier jaar met weer een geweldige fractie inzetten voor de kansen die wij zien voor Velsen.

LET OP: auteursrechten ontbreken. S.v.p. de auteursrechten invullen voor deze afbeelding before using it.

De fractie van D66Velsen bestaat na de installatie van de nieuwe raad op 30 maart uit de volgende raadsleden:

• Sander Smeets
  • Joanna van der Zanden
  • Teresa da Silva Marcos
  • Bas de Ruig
  • Lucas Boelé
  • Mike Rijkers

Een aantal nieuwe gezichten dus. Dat betekent ook dat wij van een aantal bekende gezichten afscheid zullen nemen. Els Zorgdrager, Ewoud Kuin en Marc Hillebrink keren niet terug in de nieuwe raad. Wij danken hen enorm voor de inzet, passie, gedrevenheid en expertise waarmee zij zich de afgelopen jaren als raadslid hebben ingezet. Wij zullen op een later moment nog op passende wijze afscheid van hun nemen.