Mr. hans van mierlo stichting

Doneren aan de Mr. Hans van Mierlo stichting

De Mr. Hans van Mierlo Stichting helpt het sociaal-liberale gedachtegoed verbreden en verdiepen. Zo brengen we publicaties over uiteenlopende thema’s uit, bezien vanuit een sociaal-liberale visie. Ook brengen we vier keer per jaar Idee uit, het tijdschrift voor het social-liberalisme, en hebben we onze eigen podcast Appèl. In Appèl zoeken we de verdieping bij actuele politieke onderwerpen, altijd geïnspireerd door het sociaal-liberale gedachtegoed.

Daarnaast bieden we opleidingen en trainingen. Ook organiseren we activiteiten om debat en discussie (binnen én buiten D66) te stimuleren. Om ons hiervoor te blijven inzetten, kunnen we uw financiële steun goed gebruiken. Uw steun is voor de Van Mierlo Stichting ontzettend waardevol!

Er zijn drie mogelijkheden om te doneren. Allereerst kunt u direct een bijdrage overmaken naar NL19RABO0143877194 t.n.v. Stichting Wetenschappelijk Bureau D66 te Den Haag. Ook is er de mogelijkheid tot fiscaal aantrekkelijk schenken aan de Van Mierlo Stichting door een schenkingsovereenkomst te tekenen. Tot slot kunt u door middel van onderstaand button een donatie doen via een ideal-betaallink.