Marchantlezing verplaatst

Helaas hebben we moeten besluiten de Marchantlezing van Glen Weyl te verplaatsen. Deze zou plaatsvinden op 25 maart in TivoliVredenburg, Utrecht, maar met het oog op de recente ontwikkelingen rond het corona-virus kan de lezing op deze datum niet doorgaan. Dit besluit is ingegeven door het advies van het RIVM van 12 maart en door het feit dat Glen Weyl zou moeten reizen van en naar de Verenigde Staten. We vinden het erg jammer dat we deze keuze moeten maken, maar de gezondheid van bezoekers staat natuurlijk voorop. Op dit moment werken we hard aan het vinden van een nieuwe datum na de zomer. Hierover volgt zo snel mogelijk bericht. Bezoekers die al een ticket hebben gekocht, ontvangen op zeer korte termijn bericht van Tivoli over de mogelijkheid van restitutie zodra een nieuwe datum bekend is. Heb je vragen over dit bericht? Benader dan TivoliVredenburg (over tickets) of de Van Mierlo Stichting (voor overige vragen).