Podcast ‘Appèl’

Beschikbaar in je favoriete podcast player. - Beeld: Podcast Appèl

De Mr. Hans van Mierlo Stichting heeft haar eigen podcast. In ‘Appèl’ zoeken we de verdieping bij actuele politieke onderwerpen, altijd geïnspireerd door het sociaal-liberale gedachtegoed.

Met interessante gasten en goede analyses. De podcast is te vinden op meerdere platforms.

Meest recente podcast

Aflevering 44: Het deeltijddilemma op de arbeidsmarkt

Nederlandse vrouwen werken nog altijd minder uren dan mannen, als het om betaald werk gaat. In hoeverre is dit een probleem? Welke economische risico’s brengt dit met zich mee? Welke gevolgen heeft dit voor de kansengelijkheid op de arbeidsmarkt? En welke rol spelen overheersende ideeën in de samenleving, bijvoorbeeld over de verdeling van zorgtaken?

Te gast: Peter Hein van Mulligen, hoofdeconoom bij het CBS, en Laura de Vries, wetenschappelijk medewerker bij de Mr Hans Van Mierlo Stichting en afgestudeerd op diversiteit in organisaties.

Presentatie:
Daniël Schut

Beluister alle afleveringen

Genoten van deze podcasts?

Heeft u genoten van deze podcasts? Om deze podcasts én onze andere activiteiten mogelijk te maken, kunnen we uw giften goed gebruiken! Klik op onderstaande button, of klik hier voor meer informatie over doneren aan de Mr. Hans van Mierlo Stichting.