Onze werkgroepen

Beeld: D66 Utrecht

Veel leden van D66 Utrecht leveren graag een inhoudelijk bijdrage en werken op dit vlak samen met onze raadsleden. Vaak zijn dit onderwerpen waarmee ze in hun werk te maken hebben of waar ze persoonlijk veel interesse in hebben. Hiervoor zijn er verschillende werkgroepen. Werkgroepen zijn een goede manier om mee te denken over de toekomst van onze stad, maar ook om veel te leren van andere werkgroepleden en van raadsleden.

Mee doen?

We zijn altijd op zoek naar mensen die met ons mee willen denken. Deelname aan één van de permanente werkgroepen betekent gemiddeld eenmaal per maand een bijeenkomst. Daaromheen bereid je je voor, werk je stukken uit en organiseer je af en toe een activiteit. Je moet rekenen op 2 tot 4 uur per week.

Als je al weet aan welke werkgroep je een bijdrage zou willen leveren, neem dan rechtstreeks contact op met de voorzitter van de werkgroep van jouw keuze. Meer informatie en contactgegevens vind je hieronder.