Juf Fatima is Conciërge van het Jaar!

Na intensief overleg van de jury is Juf Fatima van de school Op Dreef uit alle aanmeldingen verkozen als Conciërge van het jaar 2024. D66 organiseerde de Conciërge van het jaar verkiezing weer voor het eerst sinds een aantal jaar en gister was de uitreiking. Kinderen, ouders en leraren verraste Juf Fatima met een erehaag en gouden slingers op de basisschool in Overvecht, waarna D66-raadsleden Berdien en Venita de oorkonde aan haar hebben overhandigd.

Een tweede moeder.

Collega’s, ouders en leerlingen beschrijven juf Fatima als “een tweede moeder en een verbindende factor op school én in de wijk. Zij zorgt ervoor dat alle leerlingen op school worden geholpen én weer veilig naar huis gaan.” De inschrijving maakt duidelijk dat de leerlingen van haar houden en juf Fatima een echte kracht is op de school.

Onderwijshelden in Utrecht.

Deze verkiezing laat zien hoe belangrijk de stille krachten in onderwijs zijn en hoeveel steun zij bieden aan leerlingen, ouders, en leraren op de Utrechtse scholen. We mogen in Utrecht echt trots zijn op de hoeveelheid onderwijshelden die we in onze stad hebben. Wij willen iedereen bedanken voor de prachtige aanmeldingen. Elke aanmelding leidde tot een grote lach op ons gezicht.

Volgend jaar zullen we weer verkiezingen houden voor Congiërge van het jaar 2025!

Beeld: D66 Utrecht