Conciërge van het Jaar 2024

Een onmisbare helpende hand, aanspreekpunt en sfeermaker: de conciërge! De stille krachten in het onderwijs die de Utrechtse scholen draaiende houden. D66 wil samen met de scholen aandacht te vragen voor deze belangrijke rol en daarom de conciërge extra in het zonnetje zetten. De inschrijvingen voor Conciërge van het jaar 2024 zijn geopend!

Inschrijven

Tot vrijdag 29 maart hebben alle basisscholen in Utrecht de mogelijkheid hun conciërge te nomineren voor de verkiezing. Dit kan via e-mail of per post. Stuur een mail met bijlagen naar [email protected] of een brief of pakketje naar Stadhuis t.a.v. Fractie D66, o.v.v. Conciërge van het Jaar 2024, Stadhuisbrug, 3511 KP Utrecht met:

• De naam van de conciërge
  • De naam van de school
  • Waarom is jullie congiërge de beste?

Verkiezing

Wij letten op goede, leuke en creatieve motivaties, bijvoorbeeld met verhalen, anekdotes en andere bijdragen van collega’s, leerlingen en ouders. De prijs wordt op maandag 8 april op de betreffende school uitgereikt door een jury onder leiding van Eelco Eerenberg (wethouder onderwijs), uiteraard in overleg met de betreffende school.

Zien we jullie aanmelding tegemoet?