Masterclass #1: Ideologie en democratische vernieuwing

Beeld: foto: Jeroen Mooijman

Ben jij benieuwd naar D66, maar weet je niet precies wat het D66-gedachtegoed inhoudt? Wil je meer over D66 als vereniging, de lokale afdeling in Utrecht en de politiek in de gemeenteraad weten? En wil je in gesprek met een volksvertegenwoordiger, het wetenschappelijk bureau en het bestuur? Dan is de D66 Masterclass iets voor jou!

Tijdens de aankomende Masterclass van D66 Utrecht gaan we aan de slag met democratische vernieuwing. Wat is democratie? Waar liggen de verbeterkansen? En hoe ziet de democratie van de toekomst eruit? Hoe moeten we democratie blijven veranderen, als we willen dat ook in de toekomst de macht bij het volk blijft? Voor D66 is democratische vernieuwing een belangrijk thema. Deze vragen zijn daarom niet alleen een goed discussieonderwerp; ze laten je ook kennismaken met de ideologie van D66.

Bijeenkomst #1

Bijeenkomst 1 gaat over de ideologie van D66, democratie en democratische vernieuwing in het algemeen. Dirk-Jan van Vliet en Martijn Visser van de Mr. Hans van Mierlo-stichting zullen je er alles over vertellen.

Voor wie zijn de masterclasses?

Iedereen mag aan deze masterclass deelnemen. Wil je D66 beter leren kennen? Ben je (nieuw) lid, en wil je (weer) actief worden? Of twijfel je nog tussen enkele partijen? In alle gevallen ben je van harte welkom. We vragen je wel om een deelnemersbijdrage van €50,- te betalen zodat wij alle kosten kunnen dekken. Er is plek voor maximaal 25 personen.

Kosten

De deelnemersbijdrage is €50,-. Hiermee kun je deelnemen aan alle drie de avonden; deelname aan één of twee avonden is niet mogelijk. Wil je graag in termijnen betalen, of mocht de bijdrage van €50,- een te hoog bedrag voor je zijn, en wil je toch graag deelnemen? Stuur dan mail naar Didi el Moussaoui, bestuurslid Talent en Opleiding bij D66 Utrecht ([email protected]). Dan komen we samen tot een passende oplossing.

Aanmelden en meer informatie

Aanmelden is hieronder mogelijk. Heb je vragen? Mail dan naar [email protected], en we proberen je mail binnen enkele werkdagen te beantwoorden.