Volg jouw D66-thema

Schrijf je in voor onze nieuwsbrieven en ontvang de laatste updates op basis van jouw interesses.

Word nul-uren vrijwilliger!

Om D66 sterk te maken in heel het land hebben wij uw hulp hard nodig. Als nul-uren vrijwilliger kunt u ons heel gemakkelijk steunen, zonder dat dat veel tijd kost. Doet u mee?

Op social media kunt u heel eenvoudig laten zien dat u ons steunt. Hoe u dat kan, leest u hieronder.

• Like onze Facebook-pagina en discussieer met ons mee.
  • Like de pagina van D66-fractievoorzitter Rob Jetten op Facebook.
  • Deel onze Facebookberichtjes door onder onze berichtjes op ’Delen’ te klikken.
  • Plaats een D66 ‘speldje’ in uw Facebook afbeelding. Zo zien ook u uw vrienden en kennissen dat u D66 steunt. Dit is een klein D66 logo dat u via twibbon.com/support/D66 op uw foto of afbeelding kunt plakken. Het is heel eenvoudig: klik op de afbeelding die u aan uw profielfoto wilt toevoegen, kies voor Add to Facebook en volg de stappen.

• Volg D66 op Twitter, stel uw vragen en laat het D66-geluid horen door onze tweets te retweeten.
  • Volg D66-fractievoorzitter Rob Jetten op Twitter.
  • Plaats een D66 ‘speldje’ in uw Twitter afbeelding en laat iedereen zien dat u D66 steunt. Dit is een klein D66 logo dat u via twibbon.com/support/D66 op uw foto of afbeelding kunt plakken. Het is heel eenvoudig: klik op de afbeelding die u aan uw profielfoto wilt toevoegen, kies voor Add to Twitter en volg de stappen.

Laatst gewijzigd op 12 november 2018