Bestel je congresticket

Beeld: Jeroen Mooijman

Jouw congresticket bied je toegang tot het volledige congres. Je kunt natuurlijk aanwezig zijn bij alle stemmingen. Maar met je ticket heb je ook toegang tot het podiumprogramma, alle deelsessies en alle activiteiten op het horecaplein.

Als lid van D66 heb je een e-mail ontvangen. Via de persoonlijke link in die mail kun je een ticket bestellen.

Met jouw bijdrage kunnen we congressen blijven organiseren. Zo maken we de dag interessanter, nuttiger en leuker. We kunnen geschikte locaties (blijven) gebruiken die ruimte bieden voor een goede en toegankelijke ledenvergadering met interessante subsessies, unieke sprekers, leerzame trainingen en netwerkmogelijkheden.

Waar en wanneer?
Op zaterdag 6 april is ons congres in Nieuwegein. De locatie congrescentrum NBC is goed bereikbaar met de trein en sneltram vanaf Utrecht Centraal.

Is mijn ticket inclusief lunch?
Betaal je voor een congresticket, dan is je ticket inclusief lunch. Download je een gratis ticket, dan is de lunch niet inbegrepen. Je kunt wel een lunch bij je gratis ticket bestellen.

Je kunt een online een ticket bestellen tot vrijdagavond 5 april 23.59 uur. Daarna is het alleen nog mogelijk een congresticket te kopen aan de deur.

1. Een evenementlocatie die ruimte biedt voor een ledenvergadering met meer dan 1500 leden.
  2. Ruimte voor veel verschillende inhoudelijke deelsessies.
  3. Een congreslocatie die goed bereikbaar is.
  4. Een aansprekend programma met interessante sprekers en inspirerende trainingen.
  5. Geheel verzorgde dag inclusief koffie, thee en water.

Geen mail ontvangen? Stuur een mailtje naar [email protected].

De registratiebalie op het 117e partijcongres in Amsterdam. Beeld: Jeroen Mooijman