Blijf op de hoogte

Meer Europese samenwerking

Deze regering wil samenwerking in Europa om de grote uitdagingen van dit moment aan te pakken. Op het gebied van klimaatverandering, migratie en terrorisme slaan we de handen ineen. Maar ook op onderwerpen als onderwijs en defensie werken we samen.

Het is tijd voor vernieuwing in Europa. Voor een frisse blik. Voorbij de polarisatie en voorbij de status quo. Voor D66 is het niet de vraag of we meer of minder Europa nodig hebben, maar hóe Europa er in de toekomst uitziet. Daarom organiseerden wij onze eerste ‘Nacht van Europa’. Waar doen we het voor? En waar willen we naartoe? Lees de speech van Alexander Pechtold hier terug.

Laatst gewijzigd op 5 juli 2018