Taart op Valentijnsdag voor vrijwilligers Oude Begraafplaats

Elk jaar op Valentijnsdag zet D66 Purmerend vrijwilligers in het zonnetje. Dit jaar brachten we een taart naar de vrijwilligers van de Oude Begraafplaats in Purmerend. Zij zetten zich er belangeloos en met veel toewijding voor in om deze cultuurhistorische plek netjes te onderhouden. D66 koestert de inzet van deze vrijwilligers. Door een taart te brengen, laten we blijken dat we hun inspanningen zien en waarderen.

De Oude Begraafplaats aan de Nieuwstraat ligt er dankzij het werk van de vrijwilligers prachtig bij. Behalve aan het onderhoud werken ze aan historisch onderzoek, geven ze rondleidingen en presentaties en knappen ze monumenten op. Zonder hun werk had deze prachtige plek een heel andere toekomst gekend.

D66 is dankbaar voor het werk van alle vrijwilligers in onze gemeente die de handen uit de mouwen steken. In voorgaande jaren brachten we al eens taart naar bijvoorbeeld de vrijwilligers van het Repair Café, ouderenvervoer, vluchtelingenwerk, gehandicaptenzorg en de Heemtuin. Vorig jaar konden we vanwege de coronamaatregelen geen taart langsbrengen, maar stuurden we kratjes fruit naar de leerkrachten van alle basisscholen in Purmerend en Beemster.

Wij wensen alle vrijwilligers een heel fijne Valentijnsdag!