Volg jouw D66-thema

Schrijf je in voor onze nieuwsbrieven en ontvang de laatste updates op basis van jouw interesses.

A Liberal Energy Union 4 EU

EU2D66 pleit voor een krachtige en eensgezinde Europese aanpak van het energiebeleid. De Europese Commissie haar voorstel naar een Europese energie-unie gepresenteerd. In reactie daarop presenteerde Gerben-Jan Gerbrandy namens de Europese liberale fractie (ALDE) een eigen plan naar een Europese energie-unie. Dit plan kunt u hieronder downloaden.

Gepubliceerd op 25-02-2015 - Laatst gewijzigd op 25-02-2015

Nu is het moment.

D66 zal altijd blijven strijden voor een vrije en open samenleving. Waarin het niet uitmaakt waar je vandaan komt, van wie je houdt of waar je in gelooft. Wij vechten voor respect voor elkaar. Voor tolerantie. Tegen uitsluiting en tegen haatzaaien. En dat zullen we altijd blijven doen.

Dit is het moment, meer dan ooit, om je uit te spreken. Steun het optimisme.

Word nu lid