Blijf op de hoogte

We houden je graag als eerste op de hoogte van onze inzet voor de toekomst van Nederland. Schrijf je snel in en ontvang onze updates!

Jaarrekening 2014

De Vereniging Politieke Partij Democraten 66 (D66) staat er financieel stabiel voor, zo is te lezen in de goedgekeurde Jaarrekening 2014. De succesvolle campagnes voor de gemeenteraadsverkiezingen en de verkiezingen voor het Europees Parlement vergden een flinke investering uit de verkiezingskas. “Door de afgelopen jaren zuinig te zijn en te sparen, waren we in staat om die investering te doen. De partij heeft in zijn geheel een solide financiële basis. We kijken met een gerust hart uit naar de komende jaren.” aldus penningmeester Robert Strijk.

Lees het gehele bericht over de jaarrekening van D66 over het jaar 2014.

Gepubliceerd op 01-07-2015 - Laatst gewijzigd op 23-07-2015