Blijf op de hoogte

We houden je graag als eerste op de hoogte van onze inzet voor de toekomst van Nederland. Schrijf je snel in en ontvang onze updates!

Alternatief begrotingsplan “Meer werk, minder belasting, beter onderwijs”

Meer werk, minder belastingen en beter onderwijs. Dat is de kern van het alternatieve plan Vertrouwen en Duidelijkheid dat D66 vandaag presenteert. Volgens D66-leider Alexander Pechtold doet het kabinet te weinig om het vertrouwen bij mensen te herstellen: “Het kabinet kiest de weg van nullijnen, belastingverhogingen en het uitstellen en afzwakken van hervormingen. D66 maakt andere keuzes. Met ons alternatief zorgen we voor meer werk, minder belastingen en investeringen in onderwijs. Met structurele hervormingen maken we Nederland klaar voor de toekomst.”

U kunt hieronder ons alternatieve begrotingsplan downloaden.

Gepubliceerd op 24-09-2013 - Laatst gewijzigd op 18-08-2014