Word nul-uren vrijwilliger!

facebook header

Wilt u samen met D66 Nederland vooruit brengen? Dat kan! Op 18 maart zijn de verkiezingen voor de Provinciale Staten en daarmee voor de Eerste Kamer. Om D66 sterk te maken in uw provincie én in de Eerste Kamer hebben wij uw hulp hard nodig. Als nul-uren vrijwilliger kunt u heel gemakkelijk helpen campagne voeren, zonder dat dat veel tijd kost. Doet u mee?

Op social media kunt u heel eenvoudig laten zien dat u ons steunt. Hoe u dat kan, leest hieronder.

• Like onze Facebook-pagina en discussieer met ons mee.
  • Deel onze Facebookberichtjes door onder onze berichtjes op ’Delen’ te klikken.
  • Geef op Facebook aan wanneer u naar onze evenementen gaat.
  • Plaats een D66 ‘speldje’ in uw Facebook afbeelding. Zo zien ook u uw vrienden en kennissen dat u D66 steunt. Dit is een klein D66 logo die u via http://twibbon.com/d66 op uw foto of afbeelding kunt plakken.

• Volg D66 op Twitter, stel uw vragen en help de boodschappen van D66 verspreiden!
  • Plaats een D66 ‘speldje’ in uw Twitter afbeelding en laat iedereen zien dat u D66 steunt. Dit is een klein D66 logo die u via http://twibbon.com/d66 op uw foto of afbeelding kan plakken.
  • Via Twitter laten onze kandidaten het D66-geluid horen. Door hen te retweeten helpt u hen hun boodschap te verspreiden.

Omslagfoto’s en profielfoto’s

Gebruik onze omslagfoto en profielfoto voor uw social media profiel. Hieronder staan verschillende opties per social media platform.

D66 handtekening

Plaats de Ik Ben D66-handtekening standaard onder uw e-mails. Klik hier voor instructies.

D66 huisstijl

In het huisstijlhandboek leest u hoe de nieuwe D66-huisstijl binnen uw afdeling toegepast kan worden. U vindt hier informatie over o.a. het maken van gepersonaliseerde flyers, de fotohuisstijl en de nieuwe websites. Het bestand is 12 MB groot, downloaden kan dus enkele minuten duren.

Hieronder vindt u verschillende D66 logoformaten. In het huisstijlhandboek vindt u meer informatie over het gebruik van de logo’s.

• CMYK (voor drukwerk)
  • PMS (voor drukwerk)
  • RGB (voor presentaties op scherm en internet)

De D66 campagne posters
Hieronder zijn de posterbestanden van D66 beschikbaar in A4 zodat u zelf bestanden kunt printen en verspreiden.

Doe mee!

Laatst gewijzigd op 25 februari 2015