Word nul-uren vrijwilliger!

facebook header

Wilt u samen met D66 Nederland vooruit brengen? Dat kan! Op 18 maart zijn de verkiezingen voor de Provinciale Staten en daarmee voor de Eerste Kamer. Om D66 sterk te maken in uw provincie én in de Eerste Kamer hebben wij uw hulp hard nodig. Als nul-uren vrijwilliger kunt u heel gemakkelijk helpen campagne voeren, zonder dat dat veel tijd kost. Doet u mee?

Op social media kunt u heel eenvoudig laten zien dat u ons steunt. Hoe u dat kan, leest hieronder.

• Nieuw: stel Thunderclap in, hiermee verstuurt u automatisch op 18 maart een tweet of Facebook post zodat u daar niet aan hoeft te denken, meer info vindt u op: http://thndr.it/187XzUe.

• Like onze Facebook-pagina en discussieer met ons mee.
  • Deel onze Facebookberichtjes door onder onze berichtjes op ’Delen’ te klikken.
  • Geef op Facebook aan dat u 18 maart D66 gaat stemmen.
  • Plaats een D66 ‘speldje’ in uw Facebook afbeelding. Zo zien ook u uw vrienden en kennissen dat u D66 steunt. Dit is een klein D66 logo dat u via twibbon.com/d66 op uw foto of afbeelding kunt plakken. Het is heel eenvoudig: klik op de afbeelding die u aan uw profielfoto wilt toevoegen, kies voor Add to Facebook en volg de stappen.

• Volg D66 op Twitter, stel uw vragen en help de boodschappen van D66 verspreiden!
  • Plaats een D66 ‘speldje’ in uw Twitter afbeelding en laat iedereen zien dat u D66 steunt. Dit is een klein D66 logo dat u via twibbon.com/d66 op uw foto of afbeelding kunt plakken. Het is heel eenvoudig: klik op de afbeelding die u aan uw profielfoto wilt toevoegen, kies voor Add to Twitter en volg de stappen.
  • Via Twitter laten de D66-afdelingen in de provincies en D66-landelijk het D66-geluid horen. Door tweets te retweeten helpt u de D66-boodschap verder te verspreiden.

Omslagfoto’s en profielfoto’s

Gebruik onze omslagfoto en profielfoto voor uw social media profiel. Hieronder staan verschillende opties per social media platform.

D66 handtekening

Plaats de Ik Ben D66-handtekening standaard onder uw e-mails. Klik hier voor instructies.

Campagne posters

Hieronder zijn de posterbestanden van D66 beschikbaar in A4 zodat u zelf bestanden kunt printen en verspreiden.

Doe mee!

Laatst gewijzigd op 15 maart 2015