Blijf op de hoogte

Politieke ambitie? Doe de scan!

Bij D66 nemen we uw politieke ambitie serieus. Daarom hebben we de ‘D66 Provinciale Statenscan’ ontwikkeld. Dit is een instrument waarmee u uw persoonlijke profiel kunt vergelijken met het D66 functieprofiel van een Statenlid.

De politieke ambitie scan

De scan is ontwikkeld in samenwerking met adviesbureau LTP. Door het invullen van verschillende vragenlijsten en tests, kunt u op een eenvoudige manier nagaan of het Statenlidmaatschap bij u past. Na het doorlopen van de scan ontvangt u een rapportage met de testresultaten. Die informatie kunt u als input gebruiken voor een gesprek met een regiobestuurder of met de stemadviescommissie. Daarnaast geeft het rapport input voor uw persoonlijke ontwikkeldoelen. De testresultaten zijn vertrouwelijk en worden alleen met u gedeeld.

Succes

In de aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen is een soortgelijke scan ontwikkeld voor gemeenteraadsleden en wethouders, en met succes! Want zo’n 300 potentiële kandidaten hebben er gebruik van gemaakt.

Deelname aan de scan kost 50 euro per persoon. Leden kunnen zich hiervoor binnenkort aanmelden via MijnD66.nl.

Neem voor meer informatie contact op met uw afdeling of met het Landelijk Bureau van D66.

Laatst gewijzigd op 26 mei 2015

Nu is het moment.