Blijf op de hoogte

We houden je graag als eerste op de hoogte van onze inzet voor de toekomst van Nederland. Schrijf je snel in en ontvang onze updates!

Op weg naar het verkiezingsprogramma

Samen met onze leden leggen we het fundament voor ons verkiezingsprogramma. Want vooruitstrevende plannen en ideeën maken we samen.

Vooroplopen voor de toekomst

Al sinds 1966 loopt D66 voorop. D66’ers komen telkens met vooruitstrevende plannen. We zijn niet bang om gevestigde ideeën en belangen flink ter discussie te stellen. We durven keuzes te maken, ook als die niet populair zijn. Juist om stilstand te voorkomen zetten we telkens stappen vooruit. Op die manier vergroten we de vrijheid voor mensen en werken we aan gelijke kansen voor iedereen en een schone toekomst.

We zijn samen met onze leden aan de slag gegaan. Want vooruitstrevende plannen en ideeën maken we samen.

Bijeenkomsten over het verkiezingsprogramma

Dit is het het moment om het fundament te leggen voor ons verkiezingsprogramma. Daarom gaat de Permanente Programmacommissie het land in om het gesprek aan te gaan met zo veel mogelijk leden.

Waar kan je met de PPC in gesprek?

Waar kan ik terecht met mijn ideeën?

Je bent van harte welkom op bovenstaande bijeenkomsten. Kun je niet bij één van de bijeenkomsten zijn of heb je nog suggesties of ideeën die niet aanbod zijn gekomen? Geen probleem, je kunt altijd digitaal input leveren bij de Permanente Programmacommissie.

Laatst gewijzigd op 9 oktober 2019