Blijf op de hoogte!

Door uw mailadres in te vullen en op "verstuur" te klikken geeft u ons toestemming om uw mailadres op te slaan. Dit gebruiken wij om u regelmatig updates te sturen. Hier kunt u meer vinden over hoe wij omgaan met uw persoonsgegevens.

Opleidingsaanbod

Trainingssessie

D66 zet zich in voor onderwijs van hoge kwaliteit. Ook binnen de partij investeert D66 graag in de ontwikkeling van talent. Op lokaal, regionaal en landelijk niveau is er aanbod voor verschillende doelgroepen.

Alle opleidingen en talentstimuleringsprogramma’s die D66 organiseert vallen onder de D66 Academie. De structuur hiervan vind je hier.

Geplande activiteiten

Hieronder volgt een agenda van D66-opleidingsbijeenkomsten. Veel regionale en lokale afdelingen organiseren nog meer trainingsactiviteiten dan die hier genoemd staan. Deze opleidingen vind je terug op de agenda van je eigen afdeling, die je het makkelijkst via deze pagina op het spoor komt. (In de toekomst zal deze informatie automatisch geïntegreerd worden met de agenda die je hieronder aantreft.)

• Oriëntatiedagen Provinciale Statenverkiezingen 2019: april t/m september 2018 – meer info
  • Pilot oriëntatiesessie toezichthouders: 30 juni & 7 juli 2018
  • Politieke Tweedaagse: 7 en 8 september 2018 – meer info
  • Driebergen 7: september 2018 t/m februari 2019 – meer info
  • Masterclass Amsterdam: september 2018 – april 2019: meer info
  • Haags Stadscongres: 3 november 2018 – info volgt hier
  • Route66, selectie lichting 2019-2020: november/december 2018 – meer info
  • Opleidingsdagen kandidaat-Statenleden PS2019: 1 & 15 december 2018 – meer info
  • Crashcourse Sociaal-Liberalisme: begin 2019 – info volgt hier

Ik wil mij ontwikkelen! Waar moet ik zijn?

Dat hangt er vanaf waarnaar je precies op zoek bent. Veel van de bijeenkomsten op het gebied van basisopleidingen & kennisoverdracht worden georganiseerd door je lokale afdeling. De voorbereiding & nascholing vindt voor een groot gedeelte plaats enkele maanden voor de verkiezingscampagnes, terwijl de uitnodiging voor de Politieke Tweedaagse naar alle leden van de Bestuurdersvereniging gestuurd worden. Trajecten voor persoonlijke ontwikkeling gebeuren vaak op voordracht van het regiobestuur, zoals ‘Driebergen‘, of voeren een zelfselectie uit, zoals Route66.

Word je hier niet wegwijs uit? Neem dan gerust contact op met het Landelijk Bureau via opleidingen@d66.nl.

Laatst gewijzigd op 25 juni 2018