Volg jouw D66-thema

Schrijf je in voor onze nieuwsbrieven en ontvang de laatste updates op basis van jouw interesses.

Opleidingsaanbod

Trainingssessie

D66 zet zich in voor onderwijs van hoge kwaliteit. Ook binnen de partij investeert D66 graag in de ontwikkeling van talent. Op lokaal, regionaal en landelijk niveau is er aanbod voor verschillende doelgroepen.

Alle opleidingen en talentstimuleringsprogramma’s die D66 organiseert vallen onder de D66 Academie. De structuur hiervan vind je hier.

Geplande activiteiten

Hieronder volgt een agenda van D66-opleidingsbijeenkomsten. Veel regionale en lokale afdelingen organiseren nog meer trainingsactiviteiten dan die hier genoemd staan. Deze opleidingen vind je terug op de agenda van je eigen afdeling, die je het makkelijkst via deze pagina op het spoor komt. (In de toekomst zal deze informatie automatisch geïntegreerd worden met de agenda die je hieronder aantreft.)

• Masterclass Amsterdam: september 2018 – april 2019: meer info
  • Route66meer info
  • Leergang Politieke Vaardigheden Noord-Holland: start 6 april – meer info
  • Masterclass  Lobby in de lokale politiek: 9 april 2019 – meer info
  • Crashcourse Sociaal-Liberalisme: start 7 mei 2019 – meer info
  • Europamiddag op zondag 12 mei 2019 – Nadere informatie volgt via deze pagina

Ik wil mij ontwikkelen! Waar moet ik zijn?

Dat hangt er vanaf waarnaar je precies op zoek bent. Veel van de bijeenkomsten op het gebied van basisopleidingen & kennisoverdracht worden georganiseerd door je lokale afdeling. De voorbereiding & nascholing vindt voor een groot gedeelte plaats enkele maanden voor de verkiezingscampagnes, terwijl de uitnodiging voor de Politieke Tweedaagse naar alle leden van de Bestuurdersvereniging gestuurd worden. Trajecten voor persoonlijke ontwikkeling gebeuren vaak op voordracht van het regiobestuur, zoals ‘Driebergen‘, of voeren een zelfselectie uit, zoals Route66.

Word je hier niet wegwijs uit? Neem dan gerust contact op met het Landelijk Bureau via opleidingen@d66.nl.

Laatst gewijzigd op 13 februari 2019