Volg jouw D66-thema

Schrijf je in voor onze nieuwsbrieven en ontvang de laatste updates op basis van jouw interesses.

Verkiezingen

Naast de Provinciale Statenverkiezingen op 20 maart 2019 zijn er ook verkiezingen voor de leden van het Europees Parlement op 23 mei 2019. Bovendien kiezen de nieuw verkozen Statenleden op 27 mei 2019 een nieuwe Eerste Kamer. Op deze pagina vind je alles over de interne verkiezingen ter voorbereiding.

Europese Verkiezingen 2019

Alle informatie over de interne verkiezingen voor het Europees Parlement.

Eerste Kamerverkiezingen 2019

Alle informatie over de interne verkiezingen voor de Eerste Kamer.

Europees Verkiezingsprogramma

Alle informatie over de totstandkoming van het Europees Verkiezingsprogramma.

Nu is het moment.

Word nu lid