Blijf op de hoogte!

Over Congres 106

Meebeslissen, meedenken en andere leden ontmoeten? Kom naar congres 106 in WTC Expo in Leeuwarden op zaterdag 18 november 2017!

Dit congres staat in het teken van de herindelingsverkiezingen in onder andere Leeuwarden. Daarnaast is Leeuwarden volgend jaar de Culturele Hoofdstad van Europa. Alle reden om het congres in Leeuwarden te organiseren! Als vanzelfsprekend heeft congres 106 nog meer moois te bieden, zoals de gebruikelijke besluitvorming, inspirerende sprekers en interessante inhoudelijke sessies.

Programma

Op Congres 106 kiezen we nieuwe leden voor het Landelijk Bestuur en commissies en behandelen we Organisatorische en Actueel Politieke Moties. U vindt hier meer informatie over de vacatures en het indienen van moties. Er zijn natuurlijk  inhoudelijke sessies over vele onderwerpen, vaardigheidstrainingen en speeches van delegatieleider in het Europees Parlement Sophie in ’t Veld en van partijleider Alexander Pechtold. Benieuwd naar het hele programma? U kunt het concept-programma alvast bekijken.

U kunt zich nu al kandideren voor posities in het Landelijk Bestuur of één van de commissies. Kijk hier voor de openstaande vacatures. Meer informatie over het indienen van moties vindt u hier.

Hotelovernachting

Omdat Leeuwarden voor veel D66-leden niet om de hoek is, is er de mogelijkheid om te overnachten in het Westcord WTC Hotel, het hotel van WTC Expo. Van 17 op 18 november betaalt u voor een tweepersoonskamer 115 euro (inclusief ontbijt). Het speciale tarief is beschikbaar door een boekingscode in te voeren. Deze code kunt u vinden in de uitnodigingsmail te vermelden bij uw reservering per mail of door te bellen naar 058-2334900. Uiteraard zijn er ook diverse andere overnachtingsmogelijkheden in de nabije omgeving van WTC Expo.

Slapen in Leeuwarden

Naast de hotelovernachtingen bieden we ook slaapplaatsen aan bij D66-leden in Leeuwarden. Hiervoor kunt u zich aanmelden via slapeninleeuwarden@d66leeuwarden.nl.

Toegang tot het congres

Tijdens congres 104 is een motie aangenomen die voorschrijft dat leden de besluitvorming op het congres kosteloos mogen bijwonen. Sinds het vorig congres kunnen alle leden het congres gratis bijwonen. Leden worden gevraagd om wel een vrijwillige bijdrage te leveren.

Met deze vrijwillige bijdrage kan iedereen naar eigen wens en draagkracht een financiële bijdrage leveren. Vanzelfsprekend hopen wij dat wij met de vrijwillige bijdrages de kosten voor het congres zoveel mogelijk kunnen dekken. Immers, hoe lager de congreskosten, hoe meer geld er rechtstreeks naar de campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen kan gaan.

Normaal gesproken betaalt u € 30,- voor het congres (€ 35,- op de dag zelf). Dat is veel minder dan de daadwerkelijke congreskosten per bezoeker. Naast de huur van de locatie komen er nog een hoop andere vaste lasten kijken bij de organisatie van een congres, waaronder kosten voor techniek, sprekers, aankleding en catering. De kostprijs voor een congreskaartje komt per bezoeker uit op €90,-. Lees meer over de congreskosten

Introducé meenemen

Wilt u iemand die nog geen D66-lid is kennis laten maken met D66 of ons congres? Dat kan! Met een introducé-ticket kunt u iemand voor 30 euro meenemen naar het congres. Het ticket kunt u bestellen in de ticketshop.

Aanmelden

Wilt u erbij zijn? Aanmelden voor het congres is verplicht. Meld u uiterlijk 13 november 12:00 uur aan via onderstaande link. U kunt hier tevens uw lunch bestellen en aangeven welke vrijwillige bijdrage u wilt geven. Let op: uw wachtwoord is anders dan de vorige keer! Bent u erbij? Laat het ook op Facebook weten!

Geen e-mail ontvangen? Laat het ons weten via congres@d66.nl

N.B. Meld u zich s.v.p. alleen aan als u daadwerkelijk van plan bent om te komen. De congreslocatie brengt ons kosten voor ‘no shows’ in rekening.

Laatst gewijzigd op 17 oktober 2017