Volg jouw D66-thema

Schrijf je in voor onze nieuwsbrieven en ontvang de laatste updates op basis van jouw interesses.

Werkgroepen

Binnen de Bestuurdersvereniging zijn er op dit moment twee werkgroepen actief. Binnen deze werkgroepen kunnen politici onderwerpen verder uitdiepen. Daarnaast organiseren de werkgroepen bijeenkomsten en vormen de leden een klankbord voor collega-politici.

Ben je lid van de Bestuurdersvereniging en heb je zelf ideeën over de oprichting van een werkgroep? Mail dan naar bestuurdersvereniging@d66.nl.

Werkgroep Integriteit

Kwesties rond integriteit in het openbaar bestuur beheersen regelmatig de actualiteit. Het is daarom goed als politieke ambtsdragers hier regelmatig met elkaar van gedachten over wisselen. De werkgroep integriteit denkt na over integriteitskwesties, organiseert hier dialoog over en vormt een klankbord voor politici. Meer weten? Neem contact op met Jan de Boer.

Landelijke portefeuilleoverleggen

Met de start van de nieuwe Tweede Kamerfractie in 2017 zijn ook de portefeuille overleggen gestart. Doel is de verbinding tussen onze landelijke, regionale en lokale politici en bestuurders te bevorderen op diverse thema’s:

• Zorg & Welzijn
  • Mobiliteit & Vervoer
  • Groene Bestuurdersnetwerk
  • Financiën & lokale belastingen
  • Werk & Inkomen
  • Onderwijs
  • Wonen

Op ieder congres en ieder Bestuurdersweekend zijn deze portefeuille overleggen er. Ook wordt via whatsapp info uitgewisseld en worden vragen snel gedeeld. Via MijnD66 kun je lid worden van deze groepen. Je ontvangt dan mailings en wordt ook toegevoegd aan de betreffende whatsapp groep.

Aanmelden doet u zo:

• U logt in op www.mijnd66.nl
  • Klik op “Mijn gegevens”
  • Klik op “Mijn groepen”
  • Klik op Aanmelden bij de groep van uw keuze.

Door u aan te melden ontvangt u onder meer uitnodigingen voor bijeenkomsten zoals de Groene Bestuurdersoverleggen tijdens onze congressen. We doen dit type bijeenkomsten bewust via het bestuurdersnetwerk, om de bijeenkomsten kleinschalig te houden. Zo kunnen we ons specifiek richten op de inhoud van de portefeuilles.

Laatst gewijzigd op 25 september 2018