Vertrek Frans Molenkamp bij D66 Oss

D66 Regio Maashorst heeft op 28 januari 2022 kennis genomen van het vertrek van (fractievoorzitter) Frans Molenkamp.

Het bestuur van Regio Maashorst en de fractie van D66 Oss betreuren dat hij na drie periodes als gemeenteraadslid en fractie voorzitter namens D66 Oss heeft besloten om D66 te verlaten.

De leden van D66 Regio Maashorst hebben gekozen voor vernieuwing. Het bestuur vindt het jammer dat Frans de nieuwe lijst niet wil ondersteunen, maar heeft het volle vertrouwen in de nieuw verkozen lijsttrekker Bekir Atman. Wij kijken er naar uit om samen met Bekir en alle leden van afdeling Regio Maashorst een sterke campagne neer te zetten op weg naar de gemeenteraadsverkiezingen.

Ondanks zijn vertrek willen wij Frans van harte danken voor zijn jarenlange inzet voor D66 Oss en wensen hem het allerbeste toe.

Raadslid Henriette Renders heeft zelf besloten om in verband met de grote tijdsbesteding, te stoppen als raadslid. Zij blijft D66 wel steunen als lijstduwer op de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen.

Namens het bestuur van D66 Regio Maashorst en fractie Oss,

Wilma Richters