Blijf op de hoogte

Opzeggen

Uiteraard vinden wij het ontzettend jammer dat je overweegt om jouw lidmaatschap op te zeggen. D66 is afhankelijk van haar leden voor financiële steun en vrijwilligerswerk. Wij willen graag leren van jouw ervaringen en jouw redenen om op te zeggen. Daarom hebben we hieronder een aantal vragen opgesteld. Wij hopen dat je deze zoveel mogelijk wilt invullen.

Mocht het uitschrijven niet lukken, dan kun je ook mailen naar ledenadministratie@d66.nl.

Andere manieren van opzeggen

Het is ook mogelijk om jouw lidmaatschap op te zeggen door een ondertekende brief te sturen aan de ledenadministratie, waarin je aangeeft dat je het lidmaatschap van D66 wilt opzeggen.

Wij verzoeken je om in de brief je naam, adres, woonplaats en reden van de opzegging te vermelden. Jouw brief ter opzegging kun je sturen aan het volgende postadres:

Landelijk Bureau D66
t.a.v. ledenadministratie