Blijf op de hoogte!

Door uw mailadres in te vullen en op "verstuur" te klikken geeft u ons toestemming om uw mailadres op te slaan. Dit gebruiken wij om u regelmatig updates te sturen. Hier kunt u meer vinden over hoe wij omgaan met uw persoonsgegevens.

Maak kennis met D66-dag!

Bent u lid van D66 en wilt u de partij graag beter leren kennen? Speciaal voor u organiseert D66 een aantal keer per jaar kennismakingsbijeenkomsten in de Tweede Kamer met een interessant programma. Komt u ook?

Als nieuw lid wordt u automatisch uitgenodigd voor de eerstvolgende bijeenkomst. Tijdens deze bijeenkomst maakt u kennis met de partij, de mogelijkheden om bij D66 actief te worden en het gedachtegoed. Er is volop gelegenheid om elkaar te leren kennen en vragen te stellen. Bovendien kunt u op deze dag in gesprek gaan met een aantal van onze politici. Kortom, een bijeenkomst die u niet wilt missen!

Aanmelden Nieuwe Ledendagen

Houd deze pagina in de gaten voor de nieuwe ledenmomenten na de zomervakantie. Als nieuw lid nodigen we u hier nog speciaal voor uit.

Vragen?

Heeft u vragen? U kunt mailen naar campagne@d66.nl of via het Landelijk Bureau van D66, via 070 356 60 66.

Laatst gewijzigd op 12 juni 2018