Volg jouw D66-thema

Schrijf je in voor onze nieuwsbrieven en ontvang de laatste updates op basis van jouw interesses.

Maak kennis met D66-dag!

Ben je lid van D66 en wil je de politieke vereniging graag beter leren kennen? Speciaal voor jou organiseren we een aantal keer per jaar kennismakingsbijeenkomsten in de Tweede Kamer met een interessant programma. Kom jij ook?

Als nieuw lid nodigen we je uit voor de eerstevolgende bijeenkomst. Tijdens deze bijeenkomst maak je kennis met de partij, de manieren waarop je je actief voor D66 kunt inzetten en kom je meer te weten over ons sociaal-liberale gedachtegoed. Je kunt al je vragen stellen aan de aanwezige Kamerleden en Landelijk Bestuursleden.

Na de introductiebijeenkomst praten we door met Kamerleden, bewindspersonen en Europarlementariërs. Dit doen we per thema, zo kun je altijd uitzoeken naar welke bijeenkomst jij wilt komen.

Vrijdag 12 april 2019 | Europa

Vrijdag 21 juni 2019 | Onderwijs

Vrijdag 20 september 2019 | Vrijzinnigheid

Kun je niet komen naar de eerstvolgende bijeenkomst? Je bent altijd welkom, dus meld je gerust aan.

Vragen?

Heb je vragen? Je kunt mailen naar campagne@d66.nl of via het Landelijk Bureau van D66, via 070 356 60 66.

Laatst gewijzigd op 21 februari 2019

Nu is het moment.

D66 zal altijd blijven strijden voor een vrije en open samenleving. Waarin het niet uitmaakt waar je vandaan komt, van wie je houdt of waar je in gelooft. Wij vechten voor respect voor elkaar. Voor tolerantie. Tegen uitsluiting en tegen haatzaaien. En dat zullen we altijd blijven doen.

Dit is het moment, meer dan ooit, om je uit te spreken. Steun het optimisme.

Word nu lid