Blijf op de hoogte!

Door uw mailadres in te vullen en op "verstuur" te klikken geeft u ons toestemming om uw mailadres op te slaan. Dit gebruiken wij om u regelmatig updates te sturen. Hier kunt u meer vinden over hoe wij omgaan met uw persoonsgegevens.

Maak kennis met D66-dag!

Bent je lid van D66 en wil je de politieke vereniging graag beter leren kennen? Speciaal voor jou organiseren we een aantal keer per jaar kennismakingsbijeenkomsten in de Tweede Kamer met een interessant programma. Kom jij ook?

Als nieuw lid nodigen we je uit voor de eerstevolgende bijeenkomst. Tijdens deze bijeenkomst maak je kennis met de partij, de manieren waarop je je actief voor D66 kunt inzetten en kom je meer te weten over ons sociaal-liberale gedachtegoed. Je kunt al je vragen stellen aan de aanwezige Kamerleden en Landelijk Bestuursleden. Tijdens de pauze kun je ook in gesprek gaan met onze politici. Kortom, deze bijeenkomsten kun je niet missen.

Kun je niet komen naar de eerstvolgende bijeenkomst? Je bent altijd welkom, dus meld je gerust aan.

Meld je aan voor de Nieuwe Ledendag op 14 december 2018

Vragen?

Heb je vragen? Je kunt mailen naar campagne@d66.nl of via het Landelijk Bureau van D66, via 070 356 60 66.

Laatst gewijzigd op 31 oktober 2018