Blijf op de hoogte

Maak kennis met D66-dag!

Ben je lid van D66 en wil je de politieke vereniging graag beter leren kennen? Speciaal voor jou organiseren we een aantal keer per jaar kennismakingsbijeenkomsten in de Tweede Kamer met een interessant programma. Kom jij ook?

Als nieuw lid nodigen we je uit voor de eerstevolgende bijeenkomst. Tijdens deze bijeenkomst maak je kennis met de partij, de manieren waarop je je actief voor D66 kunt inzetten en kom je meer te weten over ons sociaal-liberale gedachtegoed. Je kunt al je vragen stellen aan de aanwezige Kamerleden en Landelijk Bestuursleden.

Na de introductiebijeenkomst praten we door met Kamerleden, bewindspersonen en Europarlementariërs. Dit doen we per thema, zo kun je altijd uitzoeken naar welke bijeenkomst jij wilt komen.

Het eerstvolgende echte moment voor nieuwe leden om de partij beter te leren kennen is tijdens het D66 Congres op zaterdag 9 november in Breda. In de ochtend is daar een sessie over hoe het congres precies werkt en leden van D66 Breda zijn daar buddy en maken je zo wegwijs op het congres. Kom vooraf vooral naar een van onze evenementen in het land of bij jouw afdeling.

Begin 2019 organiseren we weer een nieuwe ledendag in de Tweede Kamer.

Kun je niet komen naar de eerstvolgende bijeenkomst? Je bent altijd welkom, dus meld je gerust aan.

Vragen?

Heb je vragen? Je kunt mailen naar campagne@d66.nl of via het Landelijk Bureau van D66, via 070 356 60 66.

Laatst gewijzigd op 30 september 2019

Nu is het moment.