Blijf op de hoogte

We houden je graag als eerste op de hoogte van onze inzet voor de toekomst van Nederland. Schrijf je snel in en ontvang onze updates!

vrijdag 20 juli 2012

Nederland is een wereldland

Bent u Nederlander en woont u buiten Nederland? Dan is 31 juli aanstaande een belangrijke datum. Uiterlijk die dag moeten Nederlandse stemmers in het buitenland zich registreren bij de gemeente Den Haag om te kunnen stemmen voor de verkiezingen van 12 september.

Kent u iemand die in het buitenland woont of verblijft? Laat deze persoon weten dat hij of zij zich uiterlijk 31 juli moet registreren! Of stemt u zelf vanuit het buitenland? Laat uw partner, Nederlandse buren, vrienden, collega’s en kennissen zich ook registreren om te kunnen stemmen voor de verkiezingen van 12 september.

Deel deze boodschap